Voetpunt

Algemene voorwaarden

1. Voetpunt geeft de klant een week (7 dagen) garantie op de behandeling(en) en de producten. Deze garantie vervalt indien de klant andere producten dan de door Voetpunt geadviseerde heeft gebruikt of de klant de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd of de klant de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.

2. Binnen Voetpunt wordt uitsluitend gewerkt op afspraak om lange wachttijden te voorkomen. Maak daarom altijd vooraf een afspraak.

3. Betalingen. De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen, tenzij er sprake is van een vergoeding.

4. Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, gelieve ons minimaal 24 uur van te voren te informeren op het volgende nummer: 

+316 14 90 55 12.

5. Indien u niet komt opdagen en geen afmeldingsbericht heeft gestuurd minimaal 24 uur voorafgaand aan uw afspraak, zijn wij genoodzaakt om het bedrag van de geplande afspraak in rekening te brengen. U ontvangt een factuur via de mail of per post.

6. Indien u een afspraak maakt kunt u een bevestigings- en herinneringsmail ontvangen. U bent zelf verantwoordelijk om uw afspraak goed te noteren. Bij systeemfouten of foutieve e-mailgegevens zijn wij niet verantwoordelijk voor het niet binnenkomen van deze reminders.

Bent u meer dan 15 minuten te laat? Indien dit het geval is wordt de behandeling aangepast en kan het zijn dat er geen volledige behandeling meer mogelijk is.

8. Indien er nog bedragen openstaan door eerder gemaakte afspraken bij ons, plannen wij geen nieuwe afspraak in tot deze zijn betaald.

9. De klant voorziet Voetpunt voor de eerste behandeling van alle persoonsgegevens waarvan Voetpunt aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandeling. Voetpunt neemt de persoonlijke gegevens van de klant op in een elektronisch klantenbestand en behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijn in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Voetpunt zal gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden.

10. Op elke overeenkomst tussen Voetpunt en cliënt is het Nederlands recht van toepassing.

11. Voetpunt is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat Voetpunt is uitgegaan van door de klant onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Voetpunt is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de praktijk.

12. De klant behoort zich in de praktijk behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de klant na herhaalde waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Voetpunt het recht de klant de toegang tot de praktijk te weigeren zonder opgaaf van reden. Voetpunt heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Voetpunt meldt diefstal altijd bij de politie.

Nog belangrijk

  • Producten van HFL, feetcare en dadi oil zijn in de praktijk verkrijgbaar. Wil je een product kopen? Neem gerust contact met ons op.
  • Cadeaubonnen zijn ook verkrijgbaar in de praktijk. Neemt u gerust contact met ons op als u hier interesse in heeft.
  • Behandelingen die achteraf toch niet worden vergoed via de zorgverzekering worden alsnog door ons aan u in rekening gebracht.
Scroll naar boven
Chat openen
Scan de code
Hallo 👋
Kunnen we je helpen?